Jag har lurat mig själv för många gånger nu

denna dag började med att försova sig, så fick trycka i mig frukosten så att jag knappt kunde tugga, hehe, sen kom malin och vi fick stjuss av pappsen till skolan! sen så hade vi projekt och företagande med världens skönaste lärare, haha! efter det så hade vi hotell en stund, gick igenom grejer sen fick vi gå hem, så hade jag och kellan sällskap en bit mot henne, sen kom vi på att ingen av oss hade nåt att göra så vi vände och gick mot stan, där åt vi kebab satt och prata en stund, gick lite på stan, sen fika vi i mer än en timma, ASTREVLIGT, jappjapp!! :D träffa på mallan lite granna också, sen så såg vi helt plötsligt min mamma på stan så vi åkte med henne hem, sen hemma så satte jag mig vid datan, såg lite one tree hill och somna i en timma, sen så kom pappa hem med thaimat så då åt vi det! efter det så har jag suttit och överfört alla mina saker på datan till hårddisken eftersom vi ska lämna in datorerna imorn!

men nu ska jag se på en trä kulle, kom också på igår att man kan sätta min tv på att den ska stänga av sig självt efter så lång tid man vill. det har inte jag vetat och jag har haft min tv mer än två år? tror jag :O haha...
sen imorn så har vi bara en lektion efter det ska kellan, jag och emma ha ett "möte" hahah på espresso house, sen vid 12 ska vi träna, efter det vet jag inte, men på fredag blire iaf bowling med hotell & restaurang och i helgen händer det roliga grejer, så TAGGAA!!!!

och ingen bild blire nu eftersom jag tagit bort det mesta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0