Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt, det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt.

efter frukosten så kom mimmsan, vi färgade håret, blev inte alls stor skillnad på nån av oss haha. eller min utväxt syns inte lika mkt, haha :D

sen kom mallan och emme, så fick vi stjuss upp till rooosa, så kom även tilda och vi bakade kladdkaka, eller dem gjorde, jag kolla på heh :D sen körde vi lite kort, så kom andreeeas också!
sen bada vi badtunna, asmysigt och trevligt, efter det åt vi den goda kladdkakan, haha! :D
sen såg vi på film oh så, sen blev det att dra sig hemåt, jag malin och mimmi gled bokstavligen ända hem, kom väl hem vid 2 kanske sen så satte jag mig vid datan och sen kolla jag greys anatomy och sov, jappjapp! :D

och idag, eller aa nu ska jag äta frukost, sen ska jag duscha och göra mig iordning, sen blire in till stan och förhoppningsvis sova över där! 



Kommentarer
Postat av: ROland

haffa guzz

2011-01-10 @ 00:05:00
Postat av: Kent

mm så snygg

2011-01-10 @ 00:05:43
Postat av: Gunnar

HIHI

2011-01-10 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0