It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

konstig dag idag, vakna vi halv 7 och kommer inte ihåg att jag stängt av alarmet, sen så pallrar jag mig upp och hinner faktiskt äta frukost!!! såg på greys anatomy samtidigt också, tjeena! 
sen så fick jag stjuss av pappa till skolan, sen så hade vi näringslära i 2 timmar, och jag var helt död.. satt bara och glodde typ, sen åkte jag ner till rese fick vänta 45 min på bussen... sen kom jag hem tog en lång dusch sen tog jag nåt att äta oh såg på greys anatomy, sen somna jag och vakna vid halv 6 av att det var helt mörkt i rummet så jag trodde det va natt och fick värsta konstiga känslan bah, vafan hur länge har jag sovit?!
sen så var jag fortfarande trött så låg kvar i sängen, va inne lite på datan.. och har varit det tills nu. kul liv!

nu ska jag väl ta nåt mer att äta och se på dem två sista greys anatomy avsnitten... :( buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0