I'm your biggest fan I'll follow you until you love me.

ÅRET.
Hur har året -10 varit för dig?
det har väl varit både bra och dåligt, men mest bra tror jag nog!
Bättre än förra året? njae, det tvekar jag på
Har du träffat några nya vänner? OM jag har!
Någonting du aldrig kommer glömma -10? jaoo
Har du flyttat under år -10? nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? ojoj, aa mååååånga
Isåfall vilken?
som sagt ganska många, men typ utan dina andetag med carolina wallin pérez, såååå fin!
Har du kysst en främling? jappjapp


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit -10? inte alls bra vaa
Har du varit kär? njae inte riktigt, eller lite hemligt kär i en persons utseende hehe
Har du sagt jag älskar dig till någon? till mamma?
Har någon sagt jag älskar dig till dig? mamma?
Har du haft ett hemligt förhållande? skulle jag ju inte kunna säga om det var hemligt, elllleeer?!

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? nepp!!
Har någon i din släkt avlidit? jaoo, min underbaraste farfar <3
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha mimmi kanske
Har du varit i slagsmål? jag? nejnej


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? hah aa ganska mkt känns det som! fast det finns mer saker som jag ångrar att jag inte gjorde.
Isåfall vad? massa köp, hehe
Har du skämt ut dig? oooom jag har, skämmer ut mig varje dag
Har du ljugit för en vän? det har jag säkert gjort haha
Har du varit ute en hel natt? tror inte det
Har du blivit tagen av polisen? haha nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? mm
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? ofc


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? john bauer
Har någon varit elak mot dig på skolan? mimmi är alltid elak mot mig
Hatar du någon på din skola? haha hata och hata, men ogillar starkt
Har du gjort något framsteg? men självklart!!
Har du haft alla rätt på ett prov? aa jag tror det :O

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
jaooo
Har du förlorat en vän? naedå det tror jag inte.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nae va?
Har du haft en relation med en kompis? ehm nae
Har du många killkompisar? lagom
Tror du år -11 blir ett bättre år? aa!!
Ser du fram emot det nya året? eftersom jag är 18 snart såå jaaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0