If I had you, then money, fame and fortune never could compete.

jaaaaha, tisdagen som jag var ledig på gick ut på att sova till 4 nån gång efter det åt jag frukost som jag sa att jag skulle göra vid typ halv 12 haha, sen sååg jag 127 hours, inte bra! efter det såg jag lite på wild child men somna, asso dreggel dreggel på killen i filmen!! ae shiiiiit assoo
men iaf tror det va det jag gjorde på tisdagen iaf, städa lite också.. duscha gjorde jag med ju? 

sen i onsdags så var jag ju i cafeterian på skolan, för att jag inte skulle vara på praktiken haha, men där fick jag stå i kassan från 9 till 2 typ, askul..... eller nae, hade också en sån där ful mössa på mig, det gjorde inte dagen bättre, haha. sen efter det så vänta jag på malin i en timme, satt i omklädningsrummet och gjorde ingenting. sen så gick vi en runda på stan, hitta en tshirt och ett linne jappjapp! :D sen så åkte vi hem till malin och gjorde kyckling med curry och pomme och typ grönsaker med malins blod på, BLÄ.. haha, ae inte så farligt. fast tog inga grönsaker :D

sen kom mamma och hämta mig så åkte vi till maxi och handla mat för en vecka då jag ska vara helt ensam hemma, så det blir att laga burritos och varm smörgåstårta och köttebullar och potatismos sen får farmor laga ett lager pannkakor så det räcker till resten av dagarna! :D köpte även lite päronsplitsglass som jag kan belöna mig med varje dag efter praktiken hahha

men iaf sen idag då så var jag ju på praktiken igen,  frukosten. gick asbra och var väldigt kul faktiskt. MEN! AHA! nae då men aa så himla pinsamt.. jag skulle köra ut en såndär brödvagn? eller nåt en lång typ ställning? med hjul, fyra stycken och sa jag lång. men alla fall den skulle jag köra ut och ställa på ett ställe, och så är det ju snö så vagnen fastnar lite och välter framåt med mig hållandes i den så jag ramlar framåt också och precis då vänder sig hon jag är med i frukosten, och jag ser att hon försöker hålla sig för skratt haha. ae fyfan ont gjorde det också.. vet inte om ni fatta men, jag ramla alla fall med vagnen heh,

sen så hade jag bråttom för att hinna träna med mimmi kl halv fem, så jag tar bussen från kolmården till stan sen från stan hem, sprang in hämta träningskläder, sprang till bussen igen och åkte in till stan, så i 2 timmar satt jag i stort sett på en buss. men det är ju alltid skönt med lite musik i öronen iaf! sen kom jag in till stan så träna vi sen åkte jag hem och aa, duscha och nu ska jag ta nått gott och se på slutet av wild child och dreggla lite till. 

ojojoojojojojoj va långt inlägg. kan sammafatta dagarna med typ, ae ingenting heh :D


vill va brunhårig/rödhårig igen... fast endå inte. svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0