I drink more than I sleep and I eat less than I weep, cause I want you

idag har jag inte alls gjort mkt. vaknade vid 10 kanske såg på greys anatomy medans jag åt frulle, sen så aa kolla jag på det ett bra tag, var inne på datan, sen så åt jag grillspett!!!!!!!!!
sen körde jag lite gitarrhjälte och gta men det va inte så kul, läste också alla bloggar man bara kan läsa sen så nu har jag googlat på saker man kan göra när man har tråkigt, där läste jag att man kunde läsa sina gamla dagböcker, så jag gjorde det, sen skrev jag av mig lite, jappjapp... känns bra, har jag nåt nytt att läsa när jag får för mig att läsa igenom dem igen! 

nu ska jag ta nåt att äta sen se på greys anatomy igen då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0