Hope, everybody searching for hope.

haha, sitter och läser igenom min blogg, och börjar skratta när jag läser dem här snuttarna från juni och juli 2010:

"..men så råka jag få vatten på min mobil så skärmen sluta funka.. och mobilen med. så nu här hemma låg mobilen och blinka och höll på och dö. jag började förbereda lite goodbye talk, sörjde lite sen så sörjde jag mer för att jag precis visste vad mobilen skulle heta, Hans. sen sörjde jag ännu mer för att jag inte har lagt in alla bilder, inspelningar och låtar på datan. så kom mimmi med den briljanta iden att koppla in mobilen i datan i alla fall.. även fast den tog sina sista andetag, så jag klok som jag är gjorde det. Hans, började leva i kanske en minut och jag blev överlycklig, men sen... dog han för stunden. men sen vakna han och nu LEVER HAN IGEN! :D Hans, överlevarn!"


"..så gick jag och malin till konsum och va där två minuter innan konsum stänger, sprang in och köpte chips och dipp och cola haha. och den största anledningen till varför vi gick till konsum va för att hämta min cykel men den glömde vi haha :D"


"sen så när vi va hemma i norrköping hade vi hoppat ur bussen så satt vi på en bänk och vänta på mallans mamma, så går en kille förbi så tycker jag att han säger: har ni musik? så svarar malin, nae tyvärr, sen går han därifrån så håller han också två kaffe, så ser jag att han tar upp kaffet lite och vänder sig bakåt och säger: det kosta bara 30 spänn!.. HHAA sen så frågar jag va sa han i slutet, så hade han sagt: ha en fortsatt trevlig kväll HAHA XD sen fråga jag tilda bah: va skulle han ha gjort om vi hade musik :o ?? och hon bah va? han fråga efter cigg.. haha"

"..sen så fixa jag,lollo och linda lite till pappas 50 års fest och sen åkte vi in till statoil i stan. och i bilen hitta vi då 2 månaders gamla dippar som låg i en väska på golvet, så himla äckligt så jag höll på att spy, haha."

"' jag drömde på nåt konstigt sätt att lollos rum som ligger brevid mitt, var mitt rum också, och det såg exakt likadant ut som mitt eget. så drömde jag då att jag hade fått tillstånd av lollo att sova där i natt ' sen vaknar jag i verkligheten och tänker fortfarande att 'jag skulle ju sova i lollos rum i natt', så jag tar mina kuddar och går mot lollos rum (på natten, halv 4 kanske) så ser jag henne sitta där med datan i sängen, så kommer jag på mig själv vafan gör jag med mina kuddar här, så hälsar jag på lollo, sen går jag generat och lägger tillbaka kuddarna och går på toa för att få lollo att tro att det var därför jag var uppe.. HAHA asso as sjuk dröm+verklighet xd"


"..där jag köper en ny mobil som jag så gärna vill starta på vägen hem så jag ska sätta in minneskortet i mobilen och rätt som det va råka jag stoppa in det där simkortet ska va :O:O::O:O:O hur fan gjorde jag det.. jag trodde jag skulle dö och att mobilen skulle gå sönder!.. så pappa satt och försökte få ut det i en 45 min, och som tur va fick vi det!! blev ÖVERLYCKLIG!!!!!"


"..fast roligast va när jag och emme hade tagit plats i bussen till grönan så var det ganska fullt så då tänkte jag och emme "vi flyttar på oss, så att gamlingarna kan få sitta" så vi gjorde det, och tanten blev typ förvånad över att vi flytta oss och börja gapskratta typ hela bussfärden och bah: har ni hört det på radion, ... har ni hört det på radion?" det va tydligen det roligaste som hade hänt henne på länge. jag tror jag aldrig hört en gammal gumma skratta så mkt i hela mitt liv haha.. knäppt. ae det va kul och gubben brevid va trevlig, önska oss en trevlig dag och massa när vi skulle gå ur bussen, haha.."


"HAHA nyss prata lollo med sin mamma, så fråga hon "är det småbarn där?"
lollo: "nae, det är eve som sjunger""


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag va tvungen att gå in på din blogg innan jah somna, o tack o lov för det !!! jag ramla nästan ur sängen så mkt jag garva ! jag kmr ihåg allt detta , åhh vilka knasiga minnen asså. <3

2011-01-23 @ 23:52:04
Postat av: tungan

den kommentaren innan är från mig om du inte fatta det (A) glömde skriva det bara xD :D <3

2011-01-23 @ 23:52:57
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0