His best days will be some of my worst.

ae det funka inte med att inte stressa, hann inte äta frukost även fast jag hade hela två timmar på mig, hann inte heller platta håret helt oh hållet, haha och sen när jag precis ska gå ner för min nerförsbacke så åker bussen förbi....
så jag ringer till mimmi och hon skulle med missa den haha så vi går in på konsum och jag köper lite gotteri att äta sen åkte vi till skolan och kom typ en trekvart för sent, men brukar inte komma försent så det gör nog inget hah

sen så gick vi och åt på stan och gick en väldigt kort stund på stan, sen åkte jag hem och nu är jag hemma, eller har vart det en timma nu men aa
nu ska jag först sätta på mig myskläder sen tvätta ansiktet och efter det ska jag ta disken och rensa kattlådan, yey! sen ska jag städa mitt rum lite, sen ska jag ta lite varm smörgåstårta och sätta mig vid tvn! om det inte finns nåt bra så får jag väl kolla på oth eller nån film, sen ska jag soova jappjapp och imorn äre praktk igen.


viillll haaa sommar nununununununuuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0