eve lydfull idag!

daaagen började medatt kliva upp ur sängen fortfarande lika trött och försenad som vanligt så idag hade jag endast 8 min att göra mig iordning, sen kom jag till praktiken och det gick brabra!!
sen fick jag stjuss hem av fadil jappjapp, sen kom jag hem och duscha och lite, satt vid datan. sen fick jag stjuss till bussen av snälla mammsen. så åkte jag och mimmi in till stan för att möta emma och kellan, så gick vi och åt på gu va gott, och prata och skratta och aa hade det astrevligt!!! whuuuu HAHA, sen skulle vi gå ut ur gu va gott så säger mimmi till mig "stäng jackan innan du går ut!" och jag är omedvetet lydig så jag gjorde som hon sa och vi börja asgarva, hon säger ofta saker till mig och jag gör det utan att ens tänka på det hahah
sen så var vi påväg till ica så fick ja såndär kväljning och det sluta inte så trodde jag skulle spy, sen gick viin på ica där står en halvdöd gamling så vi stod och vänta där för att se så att han inte var död,men sen rörde han sig så då fortsatte vi haha. jag tjockisen köpte chips och dipp och dipp som jag ska dela med mimmi och emma och ben and jerrys glass som jag ska dela med kellan och naturgodis som jag ska dela med emma hahah :D

ääääsch, blir ju endå inte tjock! :D men nu sitter vi och svullar och vet inte hur resten av kvällen ska sluta! uppdaterar er lite imorn kanske för jag vet att ni nästan kommer dö av längtan så skyndar mig så mkt som möjligt.

nu måste jag gå innan mimmi äter upp dippen, tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: tungan

men mimmi extraknäcker ju som din morsa ibland, de vet vi ju alla ! xD

2011-01-22 @ 00:11:34
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: tungan

men mimmi extraknäcker ju som din stödmorsa ibland , det vet vi alla ;D

2011-01-22 @ 00:14:34
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: tungan

haha oj de blev visst två trodde inte den första kom fram XD hehe o nu tre ! evert med många kommentarer ! xD

2011-01-22 @ 00:15:39
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: Glenndagny

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-15 @ 08:38:17
URL: http://glenndagny.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0