Cause when I look you're never there but when I sleep you're everywhere

kvällen igår blev inte riktigt som tänkt.
först så åkte jag upp till malin med mimmi, sen kom tilda också och vi gjorde oss iordning sen gick vi ner till bussen då kom emme också, så åkte vi in till stan sen tog 119 till patrik då vi fick gå ett bra tag i snön med klackar, jag och tilda halka lite lätt hela vägen fram, men det var trevligt men kallt. sen kom vi äntligen hem till patte då fick vi stjuss till björn, där fick vi hamburgare oh lite, så körde vi spel sen så prata vi mest.

kände mig inte så jättesocial och så började jag hosta om jag sa nåt, jävla hosta alltså.
sen så var det lite deppigt då och då, men men
sen smällde vi raketerna och sen så efter en timma kom emmes pappa och hämta oss. tur det, känns skönare att vakna upp hemma och jag som är lite sjuk också. 
så nu hostar jag asmkt och är jätteförskyld och ligger här i sängen med en toalettrulle och en påse med snytpapper, om ni ville veta. så det blir nog att stanna hemma nåra dar.

men nu är det ett nytt år, som sagt hoppas på ett bättre år i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0