Cause baby you're a firework, come on, show 'em what you're worth

jahaja, det blev att somna vid 10 i 3 kanske och mimmi somna vid tjugo i 4 har jag för mig att hon sa haha :D
alla fall vi sov till kl 1, så jäävla skönt, det längsta jag har sovit till på nåra månader är typ halv 11 så det var skönt oh sova ut lite, drömde världens konstigaste dröm också, var typ en vallgrav runt john bauer och så var det en bergodalbana/karusell som gick runt john bauer och så satt man i en helikopter, så skulle jag och en annan kille pröva att åka den så säger jag att den säkert kommer gå sönder, oh så gör den det och landar i vattnet men jag lyckas rädda oss båda, såååklart! :D

sen så vi åt frukost, och jag råka spilla ut hela min oboy över bordet, på duken, mellan bordet och på mattan... heheh. men det gick bort hoppas jag :O sen så satt vi vid datan och så kolla vi lite top model, sen så vi god mat, sen kom mammsen och hämta oss och nu är jag hemma, har suttit vid datan lite och kört lite gitarrhjälte, ensam?! haha xD men nu blir det att kanske se på the tourist om vi hade den, tyckte jag bläddra förbi den förra gången jag bläddra bland alla filmer, men vi får se, sen blir det att städa eller färga håret. kanske både och? iaf städa ska jag göra nu när jag känner att jag har lust. har ju inte städat på alla fall 3 månader?..... eller? ae jag vet inte. sen ska jag lägga mig i min nybäddade säng och se på greys anatomy och ta nåt gott som vanligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0