Beneath the sheets of paper lies my truth.

dagen började med att se på greys anatomy och äta frukost, sen så duscha jag och gjorde mig iordning för att sen möta mimmi på staden. så fick jag stjuss till bussen av snälla pappsen, och när jag nästan är inne i stan så ringer mimmi och säger att hon och danny inte får i gång bilen så jag får sitta i väntsalen i en halvtimma och lyssna på musik innan hon kom in till stan hehe :D
sen så gick vi lite, var inte alls lika stansugen som jag trodde, sen så kom malin och sofia så åt vi på paus, mumma!
sen kom roos på en liten snabb visit ossååååå! :D

efter det sola vi, sen åkte jag och mimmi hem till mig, eller innan så stanna vi på konsum och handlade med oss chips, dipp och cola och när vi skulle gå hem så har vi värsta tajmingen med 432 som precis stannar utanför så vi, lata som vi är hoppar på den och hoppar av efter 2 busshållsplatser, NÖDVÄNDIGT! :D
hehehe

sen så körde vi lite gitarrhjälte som jag ägde på som vanligt, sen kom mallan och vi hade det trevligt. efter det följde jag med mimmi till blacka så nu ligger jag här. vi har kollat på massa foton och filmat oss själva lite och skrikit lite för mkt och så lyssnat på musik! :D japppjapp, men nu ska vi se på tv, men det va allt för mig idag. 

sjuuukt coola tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0