Because of you I'm running out of reasons to cry

dagen började likadant som igår, tog 50 min för mig att ta mig upp ur sängen, sen begav jag mig bort mot bussen, lyssna på musik och kolla ut i mörkret fortfarande hoppandes på att bussen kanske skulle kunna köra ner i diket idag istället! men neehe
praktiken gick bra, jobbigt bara att följa efter hela tiden, men bara 3 dagar kvar på vaktmästeri! 
sen fick jag stjuss hem av fadil idag också haha, hemma så åt jag lite köttebullar och potatismos sen lite glass till efterrätt... haha och så kolla jag lite oth, och var inne på datan, och nu blire oth igen! jappjapp




Kommentarer
Postat av: mimmi

SKJUTS

2011-01-18 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0