Baby, I just wanna dance, I don’t really care

öööverenergi!!!!

känns som jag har asmkt att berätta, men vi får se hur det går ahha. måste skynda mig lite, för dippen och chipsen och one tree hill väntar!!

iaf igår så hade vi bara svenska, kellan, jag, mimmi och emma skulle göra en pjäs på iliaden, haha.. blev lite tjafs om hur vi skulle göra och så men det redde vi ut ;D jag fick vara 5 olika personer... ahah akilles mamma, hektors pappa, en slavinna, en prästinna och patroklos.! haha men det gick bra. asgrava ganska mkt.
sen så åkte vi till stan och fika på kupolen jag, mimmi, kellan och emma, hade ett litet lunchmöte, jappjapp.. skulle egentligen tränat vid 12 också men det blev inte så :(

sen så åkte jag och mimmi hem till mig och på bussen så sitter vi och lyssnar på musik i hennes hörlurar men min hörlur vill inte sitta kvar så jag sätter den där lilla knippsen ni vet, aa den sätter jag i slutet av jackärmen, samtidigt som jag håller höruren i örat, och trög som jag är fattar jag ju inte att hörluren kommer ramla bort när jag tar ner handen.. hahah och det gjorde den ju såklart! hemma hos mig körde vi gh och kolla på tv sen så tog vi en powernap, var nog den skönaste powernapen jag någonsin har tagit! sen så gick vi hem till mimmi, sen ner till bussen för att möta upp malin sen åka till blacka till mimmi, fick även se malins systers lilla hundvalp, dog så söt var den! 

sen väl hemma hos mimmi åt vi och kolla på tv och dunka musik och sjöng och pratade osv osv. 
sen sov vi ju där, sen så vakna vi gjorde oss iordning och pallra oss mot bussen intill stan för att köra bowling med H&R eleverna, jag var asbra, fick TVÅ HELA STRIKES!! yeeeah!!
sen så åkte vi till skolan hämta våra datorer sen hem, gjorde typ ingenting sen så vid 8 åkte jag mimmi, malin in till stan för att se på rockkarusellen med roos, becca, mattis, cilla och KELLAN!! också, där så kolla vi lite på banden, gick och fika på fräcka frökens, och sen gick vi till max, red på roos rygg, kissa nästan på mig flera ggr av garv och massa mer.. ae kul kväll!!!!! :D

herrreeeeguud vad jag skriver, nu gör jag ett till inlägg istället ;D


Kommentarer
Postat av: hanna

"så jag sätter den där lilla knippsen ni vet, aa den sätter jag i slutet av jackärmen". Knippsen? haha? Nae dina läsare vet inte, haha!

2011-01-15 @ 01:26:49
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0