As if a good thing ever could make up for all the pain

lördag: vakna ganska skapligt, gjorde mig iordning, åkte till kellan med mimmi och gjorde oss iordning mer där med michelle och marre med, sen så hade vi det astrevligt, sen åkte vi till mcdonalds sen till söderköping till carl, där var det också trevligt, sen tog vi bussen till mcdonalds igen, haha sen drog vi hem till kellan och sov där! :D

idag: vakna, åt frukost, slappa och sen tog jag och mimmi bussen hem, hemma har jag inte gjort nåt speciellt, ätit och duschat typ. suttit vid datan lite också haha

imorn börjar praktiken, inte alls taggad! så ska jag vara där i 4 veckor också, får väl hoppas att det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0