Allting börjar om. Jag kan börja om.

SÅÅÅJA!! :D

på mkt bättre humör!! :D

det måste vara nåt fel på mig, jag mår asdåligt när jag inte har nån att prata med eller höra av mig till när jag är hemma själv, för jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra, jag klarar inte av att vara ensam nästan och det har jag varit ganska många dagar det här lovet, men det ska det bli ändring på. MÅSTE hitta på saker hela tiden, det här året ska blii sååå mkt bättre än förra. 
förra året var bara deprimerande. alla dagar som skulle vara bra, till exempel min födelsedag, julafton och nyår, alla dem dagarna var deppiga. på min födelsedag trodde vi att farfar skulle dö så det blev att spendera den på sjukhuset och på julafton var jag väldigt ledsen och samma på nyår. 
men som jag skrev nyss detta år ska bli mkt mkt mkt mkt, nämnde jag MKT bättre, jag känner det på mig!! för nu mår jag bra igen, va länge sen jag var såhär glad faktiskt, vet inte varför jag är glad, men det är bara 68 dagar kvar, sen kan jag gå på krogen!! jajajaja!! :D

det var väl det jag tänkte skriva, kände att jag var tvungen att skriva av mig! :D det är säkert glassen som fick mig att må bättre, var ett tag sen jag åt glass! :O

aja, glad som glad! imorn blir det att gå på staden med mimmi och en liten stund mallan, sen vara med dem efter det med, lite gitarrhjälteturnering ville mimmi, men viiii får se! :D

ajuste det jag skulle komma till var att när man har folk att prata med så mår jag mkt bättre, TUR att man har så himla bra vänner, som är bättre än bäst på att vara bäst, utan att ens veta om det, ellllllleeer?! :D



sjuuuukt knäpp tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0