All these things I hate.

aee, bloggen dampar så ser inte mitt senaste inlägg, men orkar inte skriva mer nu ska jag sova har ändå inget annat att göra. så har jag bestämt mig för att hinna äta frulle imorn!!! kanske till och med koka ett ägg att ha på mackan, det skulle sitta fint. lovar att vi inte har några ägg bara för det. bäst jag springer och kollar! TVÅ ägg hade vi, men vet inte om dem har gått ut :O äääääsch. nu ska jag tvinga gucci att sova här i natt, kanske bäst att jag hittar henne först också haha!

men godnatt på er! eller dig kanske, eftersom det bara är en som läser det här eller asso det är flera som läser men det är ju fortfarande bara en som läser man läser ju inte flera på samma gång.. eller ae nu blev det konstigt. skitsamma nu ska jag hitta gucci!

GOOOOOOOODNATT!

ps. får panik har inte fått mina jäklar persienner än heller, har väntat ett halvår på dem nu. ae nu ger jag upp. hah GODNATT för tredje och sista gång1. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0