All I need is a bitter song to make me better. Much better. All I need to write is a bitter song to make me better. Much better.

är så uttråkad som man bara kan bli, gårdagen spenderades hemma i mitt rum typ hela dan kolla på greys anatomy, bra att jag har nåt som kan ta upp min tid iaf. sen så förflytta jag mig faktiskt till ett annat rum med både täcke, kudde oh datan såklart så kolla jag på picture this, tog en halvtimma innan jag valde film, halvsov typ, sen när jag hitta en jag ville se så trycker jag på mappen så fanns inte den filmen, så det fick bli picture this!

sen så kolla jag på hiphip eller vare heter med mamma och pappa sen gick jag upp på rummet igen och kolla greys anatomy. 

oh så idag så har jag inte ens gått utanför rummet tror jag inte, inte än iaf. men ska nog göra det nu, måste ju äta frukost. 
sen vet jag inte vad jag ska göra. vad kan man göra när det inte finns något att göra? jobbigt
blir väl att se på greys anatomy igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0