You've got me smiling in my sleep.

dålig uppdatering igen, hähä
men så blire när man är en väldigt upptagen tjej!

ae men fredagen började med att försova sig IGEN, men denna gång vakna jag när jag va tvungen att ta mig till bussen, så mamma fick stjussa mig, snacka om ofräsch tjej på bussen, inte fixat iordning mig nånting hih, men som tur va hann jag göra det på praktiken! :D och kladdkakan var jag nära på att glömma, men icke! kom på det i sista sekund. iaf sen på praktiken så bädda, dammsuga och moppa jag hela dagen, tiden gick ju fort iaf, sen så fika vi på kladdkakorna eftersom det va sista dagen, sen blev det att ta bussen hem och äta lte gotteri och göra sig iordning.
sen gick jag och mötte malin och vi gck till becca, där snacka vi och åt ännu mera gotteri, astrevlig kväll!! vi har nu gjort upp en massa planer om saker och ting jappjapp, och en inkluderar biokillen! mhmmm

sen blev det att ta sig hem i kylan mitt i natten, men väl hemma tog jag nåt gott och äta och såg på the hot chick, men somna och vakna vid sex av att datan fortfarande va på, ojdå heh, så stängde ner den bara, sen vakna jag och åt frulle och kolla på slutet på filmen, sen blev det att göra sig iordning för att dra sig intill staden, där så träffa jag på kellan, vi åt på ströget och snacka och fynda kläder för en tjuga som vi ska fixa till en annan dag! 

sen åkte vi hem till henne och kolla resor, tagga spanien, dansa, sjöng och klippte i kläder! :D sen så fick vi mat där, tyckte det va väldigt gott tills nån slängde ur sig att det va tonfisk i.. hehehe 

sen så fick vi stjuss av hennes brorsa till mig, och hemma hos mig gjorde vi en egen dans som vi spela in som vi senare ska göra andra avensjuka med.. YEAH! :D sen tog vi nåra kakor och traska till konsum för att möta becca! men då såg vi att hon hade en väska, varför hade hon en väska? jo hon hade ju bikini oh så med sig, och vi glömde det!! fan tänkte kellan och jag, sen så sa becca, men ni kan ju låna av mig.. oh vi bah men det finns ett annat problem med hehe.. orakade ben! hahahha men vi gick hem till becca iaf och raka benen och hämta bikinis. HAHAHAH, ae kul sen drog vi till roos för en poker och jacuzzikväll, NAJS!! :D 

sen blev klockan typ 3 så då drog jag och mattis och becca hem, dem andra drog tidigare dem tråkmånsarna! hhi :D ae men FYFAN va kallt det va, håret blev vitt... men iaf sen kom jag hem kanske kvart i 4 på natten då.. haha och då va jag pigg så jag gjorde lite dipp hällde upp chips i skål och tog fram lite kakor och hällde upp lite cola i ett glas sen gick jag och satte mig sängen med det och kolla lite på nån film som inte var så bra! sen tänkte jag vid runt 5 skriva ett inlägg hahaha, men så bah ae jag vilar lite först så somna jag och vakna ännu en morgon av att jag hade glömt stänga av datan hahahh! :D 

ohjävlar va lång inläggt bäst jag skriver ett nytt! :D


Kommentarer
Postat av: tungan

inser du att sex gånger i detta inlägg nämner du att du ätit någe "gotteri" som du säger ! :O jag tänker nästan den elaka tanken o hoppas du blir tjock snart ! din ,lilla fis !<3

2011-02-13 @ 20:56:40
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0