you got to embrace your inner freak.

i söndags då så blev det att dra sig till emma för en ASTREVLIG kväll!!
vi prata massa, skratta, filma, kolla på solsidan, halka till konsum, dansa vid kyrkan, köpte chips oh dipp och gurka och läsk som vi sedan åt hos emma, va inne på datan/ipoden, kolla lite på en prinsessas dagbok 2. och HAHA mitt i filmen kelsey-"var ligger genovien?" eve- "hahaha menar du inte sjönåbyl?" (vet inte hur det stavas, har googlat i kanske en kvart och gav nyss upp haha) ae det tyckte jag va lite kul.. hehe

men iaf, dagen får 5/5 toasters
juste snacka tydligen i sömnen också, för det första så råka jag somna när jag låg och tänkte på vad jag skulle svara på emmas kommentar på fb sen så hade tydligen emma och kellan snackat med mig och jag bah "nae, nae, hehe, aa, naeee" eller nåt.. haha :D

sen så somna vi allihopa och vakna dagen därpå, då gjorde vi oss iordning till skolan, sen kom malin och sen drog vi till skolan då, då hade vi historia, sen efter det så gick jag och kellan och mallan och åt på chili wook eller vare heter, GOTT!! sen efter det så skulle vi gå och fynda kläder på myrorna och på vägen stannar en från nåt gymnasie oss och ger mig en heliumballong som jag så glatt vill hålla i, sen så tar dumma mallan den i från mig och släpper taget om den MED FLIT så den flyger upp till rymden :(:( DUMMA MALLAN!

sen så åkte jag och mallan till konsum och köpte med oss lite gotteri och gick hem till mig och åt det medans vi hade våran lilla hjältemidväll igen, alltså kolla på heroes, middag till kväll!! :D DREGGEL PÅ PETER PETRELLI, man bah kom till pappa..!!!!

sen drog hon hem och jag tog en snabb dusch oh nu sitter jag här och ska sova när jag skrivit klart inlägget, jappjapp!

haha och enligt mimmi är jag tydligen en dissare.. hehehe ääsch du kan ju inte tro att jag sitter hemma varenda dag, jag har faktiskt ett liv, tkr förövrigt att du ska komma hem så att du inte blir brunare än vad du redan är din lilla skitunge! :D


Kommentarer
Postat av: tungan

haha visste du skulle skriva så !! xD o exakt kom till pappa! för du e min pappa you know (A)

2011-02-18 @ 00:32:50
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0