Who I am, who I'm not, who I wanna be.

sådär va! idag skulle jag ju gå upp sex, men njaa vakna fem min innan bussen ska komma så blev att sätta på mig kläder och platta håret sen springa till bussen, så tog jag med mig lite mascara oh tandborste oh tandkräm till praktiken så fick jag fixa iordning mig mer där! heheh, sen så va malin oh jag så busiga att vi åt frulle även fast vi inte riktigt visste om vi fick det eller inte, men vi började ju inte förrens en halvtimma så då tog vi lite att käka på :D

annars, jaa dagen var väldigt kul, elller? jo men jag fick plocka upp bajs. det va stopp i damtoan! så antagligen hade den som gått på toan inte kunnat spola ner sin avföring så hon kasta den i sopptunnan. så när jag skulle ta ut skräpet med mina handskar (som tur va!) så får jag med mig blött papper med bajs och blod i, mums.. spydde nästan sååå jävla äckligt. sen så gick tiden ganska fort, sen blev det att åka hem. gick sakta för att förbereda mig för att bli liite utskälld iaf, men ICKE när jag kliver in genom dörren och säger hallå lite skrajt så kommer mamma upp och kramar mig istället för att skälla ut mig hih :D sen pappa skällde inte ut mig heller, så där släpptes en vääldigt tung börda! 

men iaf sen fick jag stjuss in till stan av snälla mammsen, där så gick jag till hanna och mallan som var inne på waynes och gjorde dem sällskap, hade det väldigt trevligt och kom på att hanna är hon som sår alla frön, men det är inga andra som vattnar dem! såja! :D

sen gick vi till konsum och köpte lite gotteri, kom på att jag har min ben & jerrys kvar som jag ska äta alldeles strax! :D

sen åkte jag och kellan hem till mig och gjorde burritos och kolla på kurage den hariga hunden lite granna och det där hotell praktikanterna eller vare heter haha :D oh så kom mimmi.... haha ae men då körde vi lite gh och prata oh så! och mallan orka ju inte ta sig ner, men såg nu att hon hade skrivit sms, sa åt mig att äta bajs för att jag inte svara, schysst kompis! haha

och nu ska jag sätta på mig myskläder, sen tvätta ansiktet sen mysa ner mig i sängen med min ben & jerrys. JUSTE har ju godis också.. jäklar vad här ska ätas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0