Where were you when everything was falling apart?

sådär, hemma från ännu en dag på praktiken hah! känner att den här dagen har varit en bra dag, vet inte varför är bara allmänt glad! :D shiiit assooo
men snart kommer farmor så blir att plocka fram lite ingredienser sen ska jag göra burritos åt henne och mig jappjapp!

juste hehe glassen hann smälta medans jag skrev mitt inlägg igår så när jag skulle öppna den så gick den av på hälften och landa på tangentbordet, wuh! men iaf sen var jag glad igår med, hoppa i snön hem haha, kunde egentligen ha tagit vägen där det inte är en meter hög snö, men ICKE det såg så roligt ut att hoppa i snön, så då gjorde jag det! haha :D

imorn äre fredag och då kommer resten av familjen hem, ooooch nu knacka farmor å fönstret, bäst jag går hah, heeejsvejs så länge :D


Kommentarer
Postat av: tungan

sluta äta burritos utan mig ! -.-

2011-02-03 @ 20:00:24
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0