Where did I go wrong? I lost a friend, somewhere along in the bitterness.

okej nu ska jag bara skriva det här "förlåt-till-mina-bästa-föräldrar-inlägget" hehe, sen ska jag sova
men först så aa farmor kom vi gjorde lite burritos då tillsammans, och det blev massa över som man kan äta imorn! :D efter det så kolla vi på vem vet mest och halv åtta hos mig, haha, sen så åkte hon hem och jag satte mig här vid datan, sen tog jag bort sminket oh så och satte på mig myskläder soooom vanliigt :D

men aa iaf. vet att ni (min underbara, jättesnälla, inte alls elaka föräldrar) kommer läsa det här, och ni är ju hemma lite tidigare än vad jag är på fredag, men aa om det första ni ser är en trasig stol så ska jag säga er att det va INTE jag som tog sönder den! det va nåt mongo som inte hörde hemma hos oss och mer kan jag berätta när jag är hemma, men jag är verkligen jättejätteledsen och om ni förlåter mig bjuder jag er på mina burritos som blev över idag, om ni vill kan jag försöka limma ihop den eller betala en ny?! men förlåt än en gång, ses kanske när jag kommer hem om jag ens vågar komma hem, hehe!

men nu ska jag somna tidigt måste gå upp 6 imorn, blä på det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0