We can't go on pretending day by day.

nuuu äntligen ska jag uppdatera lite här va!

haha aa i fredags efter att jag ätit och sett på film var det tänkt att jag skulle börja göra mig iordning och tagga med hög musik, MEN ISTÄLLET somnar den sååå taggade tjejen och vaknar 40 min innan bussen går, haha. så det fick bli att tagga och göra sig iordning snabbare än snabbast!! sen tog jag bussen till staden och mötte upp kellan, anna michelle och jessica, så åkte vi hem till kellan och flumma och hade det trevligt! :D efter det tog vi oss till deja vu, där var det väl roligare än förra gången iaf, haha fast ska INTE gå på nån mer sån, stannar hellre på förfesten, jappjapp! :D

sen dog det lite där så jag och emma drog till donken och åt lite oostburgare och pomme, sjuuuuukt gott asso!!
efter det på vägen ut från donken stannar en man mig och bah HEJ! jag bah eh hej, så tar han min hand och bah "jocke" jag bah "aa evelina", så är jag påväg att dra loss min hand och han bah "men vart ska ni?" "hem!!" "neeeje" så håller han kvar min hand så jag måste verkligen ta i för att gå där ifrån, haha .. konstigt kille.

men sen kom vi hem till emma så somna vi nog ganska snabbt! sen vakna vi dagen där på och emma hon skulle ju jobba vi tio så jag fick ta bussen hem då, sen åkte jag och mamma in till stan igen för att jag skulle bli sminkad på make up store, det va kul, fick massa olika och bra tips! :D efter det åkte jag och mamma förbi maxi och handla lite mat oh så, sen kom vi hem och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde då,.. haha men sen senare på kvällen tog jag alla fall bussen till kellan för en myskväll framför melodifestivalen med emma också hah! :D

vi gotta oss med chips, dipp, mannafrutti, glass, naturgodis och läsk! :D naaaajs! sen blev det att ta sig till bussen i mångamånga minusgrader och sen från centrum och hem, ae fyfan höll på att frysa ihjäl. men så gjorde jag inte det ;pPPPPppP 

ae haha, men nu kommer leejte bilder.



Kommentarer
Postat av: emma

SPONTAN SITUPS!!! :D

2011-02-20 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0