She's all laid up in bed with a broken heart..

eftersom nedräkningen till min 18 årsdag här på högersidan av bloggen har slutat funka så kan jag uppdatera er om att det är 35 dagar kvar! :D

men iaf gillar att mina fina vänner har så fina namn när dem kommenterar min blogg, typ malin = tungan och hanna = hassan, hahaha

fast det va inte det jag skulle skriva, skulle skriva att jag läste malins sms lite fel igår, hon skrev inte att jag skulle äta bajs, hon skrev äh bajs på dig, så.. så omogen var hon endå inte heh, men aa då vet ni det! :D

oh så idag, eller aa ikväll blire att dra sig upp till emme för att ha en astrevlig kväll! taggar tacos och bästa sällskapet! :D

och en grej till, LOLLO du ska jobba på kolmården i sommar, inte utomlands!!!!!
vem annars ska kasta katter eller 30 hundralappar på mig mitt i natten.. eller öppna dörren så fort och hårt man bara kan mitt i natten när jag sover och skrämma livet ur mig, eller vem annars (förutom linda då :D) ska jag åka med till kolmården och sjunga låtar och åka omvägar hem för att hinna lyssna klart på låten vi lyssnar på, eller vem annars ska dra hem okända killar som inte kan svenska och frågar hur man gör kaffe på morgonen innan jag ska åka och jobba, VAVAVA?!?! :D



Kommentarer
Postat av: Hassan

fett äcklig bild på mig pyret! Ser ut som en white-trash morsa på 38 jordsnurr som ammar.

2011-02-05 @ 21:00:57
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: tungan

fett äcklig bild på mig pyret! Ser ut som en white-trash rockare på 58 jordsnurr som ammar.

2011-02-06 @ 02:02:57
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: Louise

Ärtan! Ser tyvärr ut som om jag ska tillbringa sommaren i spanska värmen (Menorca), så om jag inte får ett fetingjobberbjudande i Sverige så tänker jag inte komma hem:P Du ska dock givetvis hälsa på mig:) I mina tankar kastar jag dock alltid katter på dig!

2011-02-07 @ 14:31:50
URL: http://sasongare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0