"tydligen var jag inlåst på grund av min kraftfulla förmåga att framkalla nåt dem refererade till som allergi, jag måste komma underfund med vad detta är, så jag kan använda det till min fördel!"

hahahha 

eve "jaha, men säg det då! nu är det sista gången jag ändrar låsetid, och det blir härmed kl 17.16!!!!!!"
mimmi"kommer aldrig hinna, kan vi inte säga 17.17 ist ?"
Evelina Henriksson" mimmi, vi har tagit upp det här förut, JAG ÄNDRAR ALDRIG MINA TIDER, okej?
Eve "jaha, men säg det då! nu är det sista gången jag ändrar låsetid, och det blir härmed kl 17.16!!!!!!"

Mimmi"kommer aldrig hinna, kan vi inte säga 17.17 ist ?"

Eve" mimmi, vi har tagit upp det här förut, JAG ÄNDRAR ALDRIG MINA TIDER, okej :)"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0