This is the way you left me I'm not pretending, no hope, no love, no glory, no happy ending.

såå nu efter jag har sovit en stund är det dags att uppdatera.. haha

ja, kellan somnade sen så vi stängde av tvn och gick oh la oss och prata istället, sen sov vi! :D blev väckta av pappa sen idag, så gick vi upp och gjorde iordning frulle och kolla på lejon kungen 3! :D så kom även tilda och mallan också, sen så gjorde vi pannkakor och åt dem tsm med grädde socker och sirap, mums! hahah sen till efterrätt blev det chips och dipp, äännu mera mumsmums :D så kolla vi på heroes väääldigt länge, sen drog lille kellan och vi fortsatte kolla på hjältarna... måste nämna det en gång till.. men asso MUUUUMS på peter petrelli AA!! 
aeee shiiiiiit asso, men aa sen så tog vi på oss lite varma kläder och gick till spökhotellet sen till konsum och köpte vindruvor och lite annat gotteri och gick hem igen och kolla på heroes och gjorde lite mackor till kvällsmat haha :D 

ajuste vi tog en paus nån gång och körde lite buzz, sen körde vi lite singstar också! jappjapp! :D
sen drog även tilda och det var bara mallan kvar så vi fortsatte kolla på heroes.. men jag somna såklart.. så får se om avsnitten nån dag hhaa! och nu då så har jag sovit lite, och nu ska jag sova lite till.

imorn blire att gå på stan med mallan för att hitta en ALLDELES försen julklapp till linda.. men jag hade tydligen lovat henne att hon skulle få en när hon kom hem från spanien, men nu när vi ska ner dit så tyckte hon att jag kunde ta med mig julklappen ner, så det blir att köpa en att ta ner först haha ;D

och juste kellan och jag räkna ut att vi har umgåtts varje dag från förra lördagen till idag ganska coolt, eeller aa! :D sen kom jag på nu att det är BARA 18 dar kvar till jag fyller år och jag har inte skrivit önskelista än, eller börjat övningsköra.. hjälp! ae men imorn ska jag ta itu med önskelstan iaf! :D



Kommentarer
Postat av: Kellan

haha så sjukt bäst dessutom bara tio dagar kvar!!! :D <3

2011-02-22 @ 18:09:27
URL: http://kelseyjuarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0