This is the way that we love, like its forever. Then live the rest of our life, but not together.

haha lydig katt man har, gucci sitter precis vid dörren intill mitt rum i en kvart och bara kollar på mig, sen till slut ropar jag på henne och klappar i sängen då jamar hon så gulligt som hon brukar och kommer springandes och hoppar upp i sängen och nu ligger hon på mitt halvben (HAHAHAHA halvben?! halva ben*) oh slöar.. så himla söt katt! och hennes små tofsar på tassarna, jag dööör! 

har inte så mkt mer att skriva haha, eller jo imorn ska jag möta mallan vid konsum vid 12, bäst att sätta klockan redan nu så jag inte glömmer det kanske. iaf sen ska vi hem till nån av oss och baka bullar! :D åh så bra! :D
och på fredag kommer saknade mimmi hem igen! det är på tiden känner jag!!

men nu ska jag fixa nåt gott (nyttigt) sen se heroes! 

haha juste för nån vecka sen så var det köttgryta till lunch i skolan och samtidigt som jag skulle säga det till nån måste jag ha tänkt på risgrynsgröt, fråga mig inte varför så den som frågade va det var för mat fick till svar "köttgrynsgröta" hahha tyckte jag va lite småkul.. hih! men aa jag har ju ganska väldigt mkt dålig humor, men det är ju nästan den dåliga humorn som är roligast! jao, så äre vettni! mm.

men naeeee, jo känner också att jag skriver ganska mkt onödiga ord så som men nae, ae, mm, jo, aaa, men men, jappjapp, lixom sånt som bara är onödigt att skriva, men jag skriver det iaf.. det är också lite kul. eller nae. haha där kom det igen. vet också att jag skriver haha ganska mkt, men det är nog när jag är glad har jag tänkt på. är jag sur och skriver ett inlägg då kommer det inga "haha"n fram hehehe. så kan det va! då vet ni det...

här kommer ganska många bilder på gurra, visste inte vilken jag skulle ta för dör på alla så söt är hon asso!



om det inte är några mer som besöker min blogg på ett tag så vet jag att det var för ni dog pga att gurra är så söt på bilderna! :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

GURRA ?XD haha gucci kanske de ska stå ?

2011-02-23 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0