this could be the end of everything.

NAE, nu ska jag ta tag i mitt liv och börja med att stänga ner datan och göra det som behövs göras!
nu ska jag först:
1. stänga ner datan, eller na.. måste ha musik, stänga ner facebook då, hahah
2. sätta på mig myskläder
3. traska till toan
4. tabort sminket och tvätta ansiktet
5. gå till mitt rum igen
6. ta bort disken från fönsterbrädan, hehe
7. städa mitt rum, rensa smutstvätt och rena kläder?!?
8. städa toan när jag endå är igång och redan har städat en jäkla massa toaletter idag kan jag ju lika gärna gör det med!
9. sätta mig i sängen
10. skriva min "dagbok" om praktiken
11. det återstår att se.. uppdaterar säkert med ett inlägg hah




Kommentarer
Postat av: Hansan

Hehe underbar bild! Den säger allt om vårt sommar-fotande. I vår måste vi dit igen!!!!! :)

2011-02-19 @ 01:58:25
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0