SPANIEEN DÅÅÅÅ!!

om man ska skriva ett inlägg innan man börjar plugga lite kanske, aa det gör jag!

okej, aa försov mig lite dag också men skulle nog sovit ganska mkt längre om inte mamma väckte mig hoho, så tur att hon gjorde det då! men så fick jag alla fall stjuss av pappsen in sen i skolan hade vi näringslära där vi fick se lite olika filmer om bulimi, anorexi och fetma.. och tydligen fanns det ett "team" som hette Runda Barn-Teamet, ganska elakt namn egentligen, kunde väl ha vart lite typ diskretare eller vad man ska säga haha! men aja :D

sen så hade vi arbetsmiljö och säkerhet och kellan var hos tandläkarn och tog bort sin tågräls så nu kommer jag kolla på hennes fina tänder varje gång jag ser henne, äääända tills jag har tagit bort min! :D
sen efter det så åkte vi in till stan och jag åt lite kebab och så gick vi förbi resia där vi fråga om det gick nåra bra flyg och aa det fanns TRE platser kvar från nyköping den 3-10 mars.. helt sjukt, det är ödet!! :D
sen så åkte jag hem och satte mig vid datan och har inte ätit sen kebaben kom jag på nu, så känner mig vääääldigt hungrig så ska snabba på med plugget sen ta nåt att äta och se på film eller oth! :D

IMORN BLIRE ATT BOKA BILJETTERNA TILL SPANIEN OM DEM FINNS KVAR!!!! aaaaaaah :D:D
sen vet jag inte vad jag ska göra, slutar 11 imorn, på torsdag sen ledig på fredag. soooft! 
blir väl kanske att städa rummet eller nåt, och aa sen är jag väldigt shoppingsugen måste ju handla bikini oh så, så kanske drar med mig nån på staden!

men nu ska jag dra mig, hare bra allesammans!



töntar som försöker springa ifrån mig när vi skulle till konsum i söndags, men det dem inte visste var att jag var snabbare än dem! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0