So tell me when you're gonna let me in, I'm getting tired and I need somewhere to begin.

gårdagen blev vääääääldigt väldigt lyckad!! blev att duscha oh så sen möta roos och mattis vid konsum, köpte med oss lite gotteri sen kom becca och vi traska hem till emme, där även malin va! :D vi åt tacos och hade det jättemysigt prata, körde spel och kolla på melodifestivalen som förövrigt söööööög, sen kom också tilda och mimmi och oskar! :D satt och prata gamla minnen, oh grejer, ae astrevligt vare iaf!! juste sen kom en eller jag mena två olika katter som aldrig vart hos emme förut och kraffsa på glasdörren där i köket där vi satt, asso höll på oh avlida sååå jäävla söta så jag trodde jag skulle dö! sen så gick vi hem och jag satte mig vid datan men somna med datan på och kommer inte ihåg när jag vakna och stängde av den hahah.. 

och juste visa mina biffiga armar och bevisa att jag är tränad även fast jag inte tränar genom att göra några armhävningar för mattias som inte trodde jag skulle klara det?! men alla fall är fortfarande ganska förvånad över att jag är så biff som jag är utan att träna :D naturliga muskler så att säga! 

idag då så sov jag ovanligt länge, vakna typ kvart i 1 eller nåt sen åt jag lite godis till frukost och satte mig vid datan, sen så åkte vi till linköping för att fira kusinen, där var det också väldigt trevligt, fick massa goda tårtor och kakor och grejer! sen åkte vi och då hade danne gjort middag, blev asförvånad över att han skulle göra det, men det vart gott, bara att han hade glömt sås så det blev lite torrt, men vad gör det! ;D hah

och sen så ringde jag till mimmi, asso jag måste bara tillägga att killar är idioter.. såå jävla.. uuusch är såå arg!!! vet inte vad jag ska skriva, men iaf prata med mimmi så hon ska komma hit sen sova över, för vi har ju sovmorgon imorn till 12, skkööönt!!

det va det det..





Kommentarer
Postat av: tungan

killar suger.. hoe's over bro's ! :D<3

2011-02-06 @ 20:48:21
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0