saying things we haven't for awhile.

känner mig jättestressad, men vet inte varför.. känns som jag har asmkt att göra och allt ska hinnas med på 3 timmar typ, för då ska jag ligga i sängen och veta att jag inte har nåt jag måste göra. amen aa bäst att sätta fart då!

mamma har satt vatten på plattan så jag kan koka nåra ägg, haha blev sugen på det när malin sa det förut idag när vi va påväg hem! :D juste hädanefter är malin = malin klarholm och mallan = malin nilsson! så ni vet! haha

men iaf det jag ska hinna göra är koka ägg, skriva ner "dagbok" om praktikveckorna, tvätta bort sminket och tvätta ansiktet, byta till myskläder, hitta nåt mer gott att äta och skriva klart det här inlägget, ae det va inte så mkt.. men endå känner jag mig asstressad! knäppt.

JUSTFAN! ska förmodligen till spanien en vecka i början av mars för att hälsa på mina systrar! SÅ JÄVLA KUL! :D

men aa nog om det, tuffis, farmors katt som har funnits med i typ hela mitt liv minus nåra månader har gått bort idag, eller aa blev avlivad för att han inte mådde bra alls, men det kan man ju förstå han var ju ändå nåt uppåt 80 år i kattår. :( men synd iaf.. r.i.p! ta hand om farfar där uppe! <3


Kommentarer
Postat av: Hassan

Nej... Tuffis:( önskar honom en lång vilan i frid, lille tjockisen<3:( nice med Spanien! Keep me updated fella'. Oh juste, snygg bild på dig pungräv!

2011-02-09 @ 22:16:15
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0