Oh girls just wanna have fun

iiiingen uppdatering på hela dagen.. assoo shiiiiiit!
ae men den börja med att försova sig lite, men hade inte mamma kommit och väckt mig tio min innan bussen skulle gå, så hade jag missat den, så tack mamma! haha

sen så på praktiken idag fick jag äntligen bädda sängar.. inte lika kul som jag trott men MYCKET roliagre än att städa toaletter iaf! sen sluta vi ganska tidigt så jag och malin tog lite mackor och satte oss oh prata lite, sen så gick vi ut till bussen som aldrig kom. den hade fastnat i backen innan vildmarkshotellet, men som tur va så fick vi stjuss av fadil hem! :D

sen hemma så har jag suttit vid datan ätit lite av min torra kladdkaka som jag baka, som egentligen skulle vara till praktiken imorn, men vågar inte bjuda på torr kladdkaka så mamma åkte till konsum och köpte fryst haha, som jag får bjuda på imorn, hoppas bara jag inte glömmer den! får skriva det i pannan! hahaha

OCH FAN VA GLAD JAG ÄR!!!!!!! gladare än så här kan man inte bli, klappar händer, spelar luftgitarr, dansar och jaa! lyssnar på taggmusik! fan va bra!

ska ju till spanien för att hälsa på systrarna som jag sagt, mallan kanske skulle följt med MEN hon har ju praktik den jäklen så frågade runt lite så nu kanske emma, kellan, malin ska med WUHU! vet inget säkert än, men hoppas!!!! fan vad jag taggar!!! AAAHHH!!!

men nu ska jag ta nåt gott att äta på sen se på film eller oth! hörs imorn allesammans! nattinatti!


Kommentarer
Postat av: mimmi

SKJUTS !!

2011-02-13 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0