Losing faith in everything I thought I hoped I knew, don't sweat it, it was set on false pretense.

mimmi kom sen igår då, vi körde lite gh och prata och så sen så leta vi film ett tag och hitta en vi ville se The shortcut, kolla bara lite i början av trailern och bah men det här är ju en tonårsfilm, den ser vi så stängde vi ner trailer, sen när vi gjort våra mackor och satt oss i sängen så sätter vi på filmen och den börjar askonstigt och vi bah nae det måste vara fel film, sen så var det inte det haha, så kolla vi på hela trailern ist så är det värsta pssychopatfilmen och jag visste att jag hade sett lite av den innan, den är aaasdålig iaf. haha men så vi kolla lite på the uninvited men jag somna ganska snabbt hehe..

sen så vakna vi gjorde frukost och kolla på tv, sen gjorde vi oss iordning sen gick vi raskt till bussen, missa ju den förra gången så gick tidigare till bussen idag. MEN när vi är typ 1 meter i från busshållsplatsen så hör vi bussen och kollar åt sidan så ÅKER BUSSEN FÖRBI!!!! vafaan.. haha snacka om att våran lärare blev arg. hehe men äsch.
sen hade vi historia då, sen så efter det gjorde snälla kellan att jag missa bussen hem, tack för det! ;D

ae men sen kom jag hem iaf satte mig vid datan och kollat lite gamla filmer som man spelat in haha, sen ladda jag ner mean girls 2, så den ska jag se nu och ta en glass att äta till det! :D
ooooh imorn äre praktik igen så måste gå upp vid 6, inte lika kul inte.




Kommentarer
Postat av: tungan

var rädd att det skulle stå någe elakt om mig (A) typ: o den jävla idoten malin kom aldrig så jag fick sitta själv hemma istället för hon skulle till stallet.. fan för henne. :@ men jag kmr med chips o dipp sen så glada miner ! :D<3

2011-02-08 @ 09:16:18
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0