If I could write you a song and make you fall in love, I would already have you up under my arm.

en konstigt dag blandat med otur och tur! hah
började med att få stjuss till skolan, där hade vi bara projekt och företag och tagga massa till att få boka biljetterna till spanien, trodde verkligen inte att det va nån som hunnit boka dem för oss lixom! sen efter lektionen åkte jag, emma och kellan hem till kellan och åt potatis krosanter? (kroketter var det tydligen hehehe) hahah vitlöksbröd, bacon och beasås haha rolig blandning, men gott vare! :D jappjapp
sen så sjöng vi sönder och spela in lite när vi sjöng och gjorde en spellista till spanien.. sen kolla vi på nätet då var biljetterna BORTA, asso BORTAAA! :O
vi fick panik och tog oss till staden på en gång, men aa biljetterna var bokade, eller så var det att dem hade gått upp i pris, men dem kosta runt 4000 kr nu, så jävla dyrt.. så då blev det problem med det, att kellan aknske inte skulle följa med, men det har vi löst nu. så biljetterna är reserverade och vi ska boka dem imorn, JAJAJAJ!!! :D:D:D:D

sen åkte jag hem med mamma och har pratat lite med linda och lollo, så snart ska vi ner och hälsa på dem! :D NAAAJS

men nu ska jag ta något att äta, sen ska jag se på film!


Kommentarer
Postat av: mimmi

SKJUTS

2011-02-17 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0