If I could, then I would, I'll go wherever you will go.

kom på en till rolig sak jag sa igår när tilda föreslog att vi skulle göra värsta goda lunchen! (då vi gjorde pannkakor)

tilda: "jag vet, vi kan göra värsta lunchen!!"
eve: "ja, vi har ju nudlar!!"

HAHHA.. nudlar av allt lixom. aee haha
och en till grej när jag, malin, mimmi och roos gjorde musik video, jag har säkert redan skrivit det här, men skriver det igen ifall att jag inte har gjort det, smart av mig! :D

eve: "roos, har du satt på låten än?!"
roos: "nää"
mimmi: "det hör du väl, haha?!"



här har ni sötaste mallan idag på chilli (eller chili som en annan uttalande det ahah) med det fulaste gossedjuret jag nånsin skådat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0