I will give to you the love you seek and more.

juste glömde att berätta om min JÄTTEroliga dag idag! vad fick jag göra i 5 timmar? jo städa toaletter och damma.. aefyfan tråkigt! mina händer är torra och luktar gummi tack vare handskarna jag hade på mig hela tiden.. blää!

sen så blev det att åka hem och sätta sig vid datan, ovanligt nog... och juste va saker jag kommer på, måste sminka mig på make up store väldigt snart, fick det i födelsedagspresent förra året och har inte använt den än, hahha snacka om upptagen tjej! :D 

jag är jättesugen på att se heroes, men kan inte göra det utan mallan för då måste jag se om dem med henne sen.. trist men sant.. äsch då har jag nåt att längta till iaf! har precis ätit äggen mamma koka åt mig och vindruvor och såg lite på oth sen nu har jag pausat oth för att skriva ett inlägg haha.. oooom ni ville veta.

imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom praktiken då, det blir väl att sitta hemma vid datan som vanligt.. hinner ju inte göra nåt annat nästan :o

asso det känns som jag har asmkt att skriva och känner mig fortfarande asstressad, vad är det med mig! haha :D

och nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.. blir nog ett inlägg till lite senare eftersom jag är så uttråkad!

plus att det känns som klockan går för fort.. hinner inte göra alls mkt så försvinner tiden.




Kommentarer
Postat av: tungan

du skulle bara våga..

2011-02-09 @ 21:29:57
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0