I used to save them troubles for another day.

dagen har varit asbra än så länge.. men man vet aldrig hur dagen slutar när mallan är i järningen. hehe
iaf den börja med att sova så länge som möjligt eftersom jag nu har tid att sminka mig och så på praltiken så sover jag lite längre haha, sen iaf så kom jag till praktiken och idag fick jag och malin, inte mallan utan malin, haha aa jobba tillsammans och det var mkt roligare än annars, vi fick lägga ut filtar i alla rum, dammsuga, moppa och så. det är roligare än vad det låter haha! sen så fika vi sen sluta vi och så åkte jag hem och så kom mallan med chips och dipp, bäääästa! :D whu! 

så vi åt det och har kollat på heroes ända sen hon kom och gör det fortfarande. asssoooo peter petrelli, mygaaaad vad snyygggg!!!!! AAAH

aa det va väl det jag hade att skriva idag, eller kanske skriver senare med, men aja det var det än så länge!

nu ska bästa vi fortsätta att se på heroes!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0