I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller.

aha aha, blev en sväng på staden med mallan, vi käka kebab och jag köpte ett par jeansshorts, ääntligen! :D
sen köpte vi present till roosa hehe, sen så skratta vi åt massa fula kort som man kan ge till folk.. haha. ae jag och mallan har rolig humor vi! det var ju meningen att jag skulle köpa julklapp till linda, men hitta inget roligt så får göra det på torsdag om vi ska till stockholm då! :D och ajuste HAHA mallan, på fyra olika affärer där hon betala med kortet tröck hon fel kod varje första gång.. hahah guldfisksminne kanske?

men iaf sen kom jag hem och åt lite raggmunk och fläsk, gottigott, sen har jag letat lite vad man kan önska sig i 18 års present.. körde på samma sätt som förra året att googla "vad kan man önska sig i födelsedagspresent" men det gick inge vidare i år heller. men men, sen så har jag inte gjort så mkt mer.. trist men sant.

nu hade jag tänkt göra lite situps så jag blir fit till spanien .. aerå, men nu ska jag hitta nåt gott att äta på medans jag kollar på heroes avsnitten som jag sov igenom igår! asso vad skulle man göra utan mat, lixom är man hemma och inte har nåt att göra, då äter man ju? egentligen borde jag göra saker hela tiden så jag inte äter så mkt, för känns som att jag lägger på mig lite nu så mkt som jag äter, så nu ska jag göra lite situps varje kväll, HAHA ae men nu ska jag sluta äta så mkt onyttigt gotteri som jag gör, istället ska jag äta frukt! jajamen! :D

men nu ska jag bädda min säng oh så.. städa undan i rummet och sen tvätta ansiktet och se på heroes sen sova, så hare bra allesammans!

och mallan, i det här inlägget ska jag inte ta upp att jag taggar till spanien bara för din skull! :D

vill ha lite nya fina bilder att lägga upp, men har inga.. men det kommer sen i spanien ska ni se! :D så nu får det bli en bild från i fredags! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0