I don't want this moment, to ever end, where everything's nothing, without you.

oj såhär dålig har jag nog aldrig varit på att uppdatera, haha
men i torsdags var jag ju i stockholm med mallan och sofia, vi hade det askul och jag hittade min efterlängtade skinnjacka som jag köpte, sen ett par svarta byxor och lite smycken och och och och ajuste julklapp till linda hehe!
påvägen dit och påvägen hem satt vi och snacka och lyssna oh mima till gamla bra låtar hah! ae men en riktigt bra dag iaf! :D

i fredags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde? men juste kom på en annan sak natten till torsdagen så skulle jag kolla på heroes, och äta kakor, men somnar så vaknar jag kl 4 på natten och heroes står fortfarande på så jag kollar lite, äter upp mina kakor sen somnar jag igen.. haha ae kul! men iaf tillbaka till fredagen då, jag och malin har bestämt att vara nyttiga nu, typ byta ut cola mot vatten och inte äta kakor och så, men sen på kvällen när jag först möter malin vid etna så säger mallan "vetu, vi hade cola på bordet till maten, men jag tog vatten!" jag bah "neeeej, jag tog cola :((", "juste jag åt fyra kakor också!" mallan "men det är lugnt, jag åt en bulle!" jag "NEJ, jag åt ju TVÅ bullar också!!" hahahah, tänker inte ens på att jag äter så mkt onyttigt, men det ska ändras snarast hehe.

men iaf sen så mötte vi MIIMMMIII vid konsum, äääääntligen!! saknat den virrpannan!!!! vi köpte lite gott sen gick vi till mattis där också roooosa var på plats, så åt vi lite chips och dipp.. eheehe, men jag tog vatten oh dricka! sen kolla vi på parlamentet, körde med andra ord, prata, asgarva och kolla på film, men jag och mimmi sov igenom den hih. och tröga jag då, jag "roos, du ska följa med mig ut på krogen när jag fyller 18 den 12 mars" roos "AA!! vilken dag är det?" eve "12 mars!!" hahahahha men han mena ju såklart om det va fredag eller lördag aaahah. sen drog vi därifrån och jag kom väl hem nångång runt 2 kanske, sen somna jag inte förrens 5 och gick upp kl 10 nästa dag, whuU!

på lördagen då, så mötte jag mimmi vid busshållsplatsen och jag bah "men TJAAAA din jääävla neger!!" till mimmi, så står det typ 5 stycken bakom mig... usch va pinsamt! haha men sen åkte vi intill stan mötte kellan och emma också, så åt vi på mcdonalds och kolla runt lite, sen blev det att åka hem och göra absolut ingenting. låg i sängen ett bra tag och bara kollade upp i taket! men sen vid halv 10 skriver mimmi att det är fest i lindö, så vi åker in och möter patte och dem och tar oss dit, men där verka det inte alls va kul så vi drog till max ist och satt där i två timmar tills nästa buss hem gick, roos kom också och gjorde oss sällskap! :D

oooh så idag har jag inte gjort ett enda dugg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0