"Ha! Marshall, you're so funny man, you should be a comedian, god damn!"

dagen började med att gå upp vid 10 efter typ 6 timmars sömn, haha ae men alltid roligare att vara uppe på natten! jappjapp, såå är det! så lite trött va jag på morgonen, iaf jag gjorde mig iordningen sen tog jag bussen och åkte hem till kellan, sen hade vi sällskap till historian.. asso usch vad jag hatar det ämnet..haha. vi diskutera lite och såg på en aaaastråkig film, satt och slumra till lite, men vem gjorde inte det haha. alltid lika roligt att se andra sitta och sova hihi :D ae men sen så gick vi till staden och köpte biljetter till nåt mimmi tvinga med mig till, sen åt jag och kellan på ströget, hih sen växla vi pengar, sen åkte jag hem och har suttit vid datan och slagit in lite presenter :D

asso kolla denna fräcka kille i mitten av bilden, dör av garv!



Kommentarer
Postat av: tungan

baha !!!!!!!!!

2011-03-01 @ 12:51:41
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0