Going back to the corner where I first saw you, gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move

sådär nu sitter jag här nere vid tvn och gör allt annat än att plugga historia, men tänkte nog börja nu eftersom det ska vara inlämnat imorn. aaah!

imorn blir det att först åka till praktiken sen hem sen intill stan för att laga lite tacos hos fjonkan med tina och emelie också tror jag, trevligt trevligt!! :D

men nu ska jag göra färdigt historian så jag slipper tänka på det mer.. ogillar historia stark!!


Cause if one day you wake up and find that you're missing me and your heart starts to wonder where on this earth I could be, I'm thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet and you'd see me waiting för you on the corner of the street, so I'm not moving, I'm not moving.


Kommentarer
Postat av: tungan

ville bara säga att du definitivt(!) kan vänta dig en minst lika bra present som jag fick av dig sist, nu när du fyller arton !! :D

2011-02-01 @ 23:10:58
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0