Det är en vanlig dag och jag har det bra, jag har det bra idag.

neeej råka radera inlägget jag precis skrev, såå himla jobbigt!! AAH! ska försöka komma ihåg vad jag skrev iaf, aa här kommer det:

så. jävla. coolt. 
satte klockan på halv elva igår så jag skulle hinna göra mig iordning och blablabla innan jag drar mig till etna för att möta mallan, så vaknar jag istället kl 7 och bah åh jag kan ju sova i 3 timmar till, så precis när jag lägger ner huvudet på kudden och håller på oh somna om hoppar jag plötsligt till och bah, justfan jag ska ju till tandläkarn, hos tandläkarna skulle jag vara 10 över 8, så hade god tid på mig att göra mig iordning, ingen stress eller så inte! så sjukt coolt.. att jag vakna sådär aa!! haha
hos tandläkarn fixa dem lite med tänderna på mig, sen så sa dem att jag förhoppningsvis, om jag använder gummisnoddarna som jag ska, får ta bort tandställningen 1 juni, har fått tid och grejer så nu ska jag använda gummisnoddarna så mkt jag bara kan!! :D:D glad tjeja!!

men nu ska jag ringa och väcka malin (redan gjort nu, men aa sådär skrev jag förut iaf heh) sen ska jag äta frulle (det har jag inte gjort så det ska jag göra nu!) sen ska jag möta mallan vid etna som sagt!

väldigt fin, ehe, bild på mig och mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0