Am I better off dead?

jahaaja, dagen började med att ge katterna mat, hämta posten.. haha ae skoja, men aa var ju på praktik det gick asbra, sen så.. ojojoj nu börjar min päronsplittglass smälta så det får bli ett snappt inlägg, hehe snaPPt! :D

men iaf aa efter praktiken blev det att ta bussen hem, fixa lite sen ta bussen intill stan gen till fjonkan, där även tina och emelie var, vi gjorde tacos och snacka lite om våra goa tider på farmors med mera, vääääldigt trevligt. nu blire att tagga bowlingkväll när det nu blir av! :D sen så tog jag spårvagnen till rese och på spårvagnen satt en gammal tant som såg asläskig ut och stirra på mig.. blä. sen så fick jag vänta en halvtimma på bussen till åby och fyyyfan va rädd jag blev , satt med luva och hörlurar på mig så kommer en tant och ställer sig framför mig och typ kollar och pratar lite för sig själv sen går hon därifrån, kissa nästan på mig så rädd blev jag xd
ae men sen så kom bussen och bussFACHÖREN tvinga alla att ha bälte, hehe.. men iaf sen så gick jag hem och kom hem typ för en timma sen och hemma så duscha jag, men innan jag hann duscha ser jag kattspya på golvet i duschrummet, frääääscht. så det blev att hålla andan och torka upp det där. jobbigt när inte mamma är hemma så man kan låta det vara så hon tar det sen hehe :D förra gången hugo hade spytt torka jag ju upp lite, men spydde själv också så klara inte av att torka upp allt hahaha.. men sen så torka jag håret och tog bort sminket och satte på mig myskläder och hämta en glass och börja skriva ett inlägg, och nu ska jag somna till oth, hare bra alla kära läsare... 




Kommentarer
Postat av: tungan

en gång strunta du i spyan som låg i trappan o åkte till spanien istället ! xD

2011-02-03 @ 10:35:36
Postat av: evert

HAHAHA aaaajuuste!! :D

2011-02-03 @ 12:34:04
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0