You don't have to save me, just need you to follow.

hoppelihopp, igår var det julavslutning, ingen höjdare inte.. inga bra uppträdande förutom en som sjöng ganska bra. sen efter avslutningen drog jag, kellan och mallan till staden för att köpa färdigt julklapparna, blev faktiskt färdig, tjoho!!

sen efter det blev det att följa med malin till stallet, asso jag älskar stall, iaf på kvällarna det känns så himla mysigt. jag har alltid velat övernatta där allt hö är, så jävla kul, sen berätta massa spökhistorier om stallen och grejer.. tror jag är en stalltjej innerst inne alltså. fast är lite rädd för hästar, alla fall om man går bakom en, känns som dom ska sparkas! prenumererade (sjukt svårt ord, var tvungen att googla hah) faktiskt på pollux när jag var liten, fast var mest för att få sakerna haha :D

iaf efter stallet så åkte vi hem till mig och jag hittade några kläder att ha på mig sen hem till mallan för att käka och göra oss iordning, sen kom kellan också så taggade vi utgång. sen tog vi halv elva bussen in och ställde oss i kön till hugo. kvällen/natten blev faktiskt ganska lyckad, träffade ASMÅNGA man kände, och hade det kul haha. sen fick vi stjuss hem vid 3 utav tildas brother, sen fixade jag något att äta och somnade ganska snabbt efter det.

idag så vaknade jag inte för så länge sen, har pratat lite med mimmi och bestämt att lilljulen börjar vid 5,6! haha. så här är en lista på vad som komma skall:

  1. äta frukost och kolla på oc
  2. ta en varm dusch
  3. höra av mig till mina kompizar
  4. fråga om jag kan klä granen
  5. får jag klä granen så gör jag det
  6. städa lite smått
  7. göra mig iordning
  8. slå in paketen(!!) och lägga under granen
  9. börja laga maten
  10. vänta på mina gäster
  11. äta gott julbord
  12. osv. osv...
hinner jag allt det här på 3 timmar?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0