You appear just like a dream to me.

aha, ska man ta och berätta om helgen kanske lååå..

i lördags var det julafton, tror ingen missa det? iaf, blev julmat, kalle anka och julklappsöppning. fick många fina grejer, en kamera, gossip girl säsong 1 & 2, pro active, en ny plattång, kläder, pengar, sugrörsglasögon, kapsylöppnarring, oh så. sen så skypa jag lite med kellan sen blev det sängdags! blev en bra julafton även fast det inte var någon snö!

igår blev det att åka till farmor och äta god mat med släkten, sen så åkte vi hem, så gjorde jag mig iordning. sen kom mallan så åkte vi och hämta upp anny och linda, så fick vi stjuss till stan. i stan mötte jag och malin upp kellogs så tog vi tåget till mimmi, där det var förfest för fulla muggar!!
där var redan, mimmi, johan, freddie och viktor. förfesten bjöd på ölspel, med andra ord, shottar, brännblåsor på fingrarna, dans till im sexy and i know it, en kellan, sen taxi till puls för utgång. ute så träffade man asmånga man kände sen tappade jag bort mina vänner och min mobil var död, så kunde inte hitta dem. ledde till att jag inte kunde få ut min jacka men sa till dom i garderoben att jag visste att det var min jacka som hängde där så fick den tillslut, sen så letade jag ganska länge efter malin som lämnat sin väska på min axel och sprungit iväg. hittade henne inte, men hittade istället jimmy, så vi tog taxi och lämnade av jimmy hos lenny sen åkte jag hem!

vaknade sen idag och såg att jag hade massa missade samtal och nåra sms från randoms. sen har jag bara degat framför oc och ätit chips och dipp och lite julmat. har också skypat med kellan i tre timmar och snackat skit, sen skypa jag även med johan, freddie och mimmi. men nu ska jag ta nåt kallt att dricka och somna till oc!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0