Oily marks appear on walls, where pleasure moments hung before.

fiifan. igår så klippte vi ju sista till filmerna, så skulle jag göra det till en film så man kan kolla på den. så stog det att det skulle ta 37 minuter för att vara exakt. MEN, det tog istället SEX HELA TIMMAR!!

och inte nog med det... när den sen var färdig vid typ 11, så står det att den är klar, så ser jag att den skulle ha sparats på hårddisken, SOM JAG HADE DRAGIT UR(!!!!!!!) så det var bara att försöka göra om! men då orkade jag inte vänta hela 6 timmar så valde en sämre kvalite. sen när jag ser att den också skulle ta lång stund så tänkte jag, ae men jag kan ju sova så är den färdig imorgon. SÅ vaknar jag vid halv 3 på natten, ser att den är färdig, så måste jag ju kolla så att den blev bra också, MEEEN då ser jag att love the way you lie videon inte kom med för den låg på hårddisken och den var ju urdragen! JÄVLA CP SKIT, så fick jag sitta där halv tre på natten och fixa, sen så var jag färdig och gjorde den till en video och somnade och vaknade vid 8 kanske, så var filmen klar och i helt okej skick, finally!!

jävla otur jag ska med allt det där känner jag. inte min grej alltså haha

iaf, så idag så visade vi den för klassen eftersom det var vårat projekt i esteten, sen målade vi lite på flaklakanet, sen så gjorde vi lite drinkar, som blev asgoda. sen åkte jag och mimmi till stan för att lämna tillbaka en grej på JC, sen så köpte vi biljetter till puls på juldagen och lite annat, sen blev det att ta bussen hem. och nu ska jag fixa något gott att äta sen se på oc, ooohoo! :D 

ikväll blire en hemmakväll och imorgon blir det att fira danne, äta lite på prestige oh sååå. SEEN KOMMER BAJSMALIN HEEEEEEM, GAAAAAAAAAAAAAH. saknat den tjejen en aning... aa eller ganska så aaasa micket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0