Oh, simple thing where have you gone ?

ahopp, gårdagen bjöd på lite estetisk verksamhet! målade vårt lakan till studentflaket, kan fortfarande inte fatta att vi snart går ut skolan, heeeelt sjukt asso!

det blev asfint iaf, sen så åkte jag och mimmi till staden, så mötte vi upp tilda så satte vi oss på expresso house för att hjälpa mimmi med matten, sen kom även johan och sällskapa oss! efter det så gick vi och inhandlade lite julklappar, och jag är snart FÄÄRDIG, så jävla skönt!!! hittade också lite kläder till mig själv med!

efter det blev det att ta bussen hem. hemma gjorde jag inte så mycket, väntade på mcdonalds i över en timma, skiithungrig var jag, sen kom maten till slut med ungefär 10 extra cheese som mamma förvånat hittade i påsen haha. hon skulle beställt chili cheese, men massa cheeseburgare var vad hon fick istället HAHA. så kollade jag lite på oc. sen skulle jag fixa allt för att färga håret men ångrade mig i sista sekund. jag klarar inte av att göra det haha. så blev istället att sitta i skype med kellan och michelangelo för lite nyårs prat, sen blev det sängdags!

idag så försov jag mig lite, men heter man evelina henriksson klarar man faktiskt av att göra sig iordning på mindre än 10 minuter, så är det bara! så kom till skolan 40 min innan jag börjar, så satte mig utan för hotellet och tog roliga foton på mig själv i den jobbiga väntan på att lektionen skulle börja haha. på lektionen gjorde vi absolut ingenting, lyssnade på musik och pratade. sen kollade jag också lite julklappar till lenny, hittade en men så skulle det dröja typ 7-10 dagar att få den.. hoppas den kommer innan julafton!!

SEN SÅ FANNS MIN NYÅRSKLÄNNING I MIN STORLEK, så beställde den också!!!!!!

efter lektionen blev det lite julbord i skolan, helt okej! sen hem för att sova, somnade på konstigaste sättet hahah, sen så kom mimmi så klippte vi sista till filmen! sen drog hon och jag ska nu fixa nåt att äta sen bege mig ner till vardagsrummet för lite bio med mafiljen! toy story 3 är det som visas! TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0