Nothing to do, nothing to lose.

ojojoj, inte uppdaterat på hela 4 dar. illa illa!! men.. TVINGAR INGEN ATT LÄSA MINA LÅNGA NOVELLER.... (host) mimmi

torsdags: åkte till stockholm med skolan och andra skolor. blev en rolig bussresa hem och dit, sen en fullspäckad dag på mässan med mycket papper och många förslag på vad man kan göra efter gymnasiet. är fortfarande sugen på barskolan, men hittade bartenderskolan där, som sägs vara bättre! sen plugga utomlands skulle ju inte sitta fel, bara man har pengar till deeeet! haha, sen listan dåå. var ju ganska så oseriös men istället för att flirta med killar så flörta dom med oss, så minuspoäng! var en kille som pratade om kiropraktor utbildning med mig sen bah "men du kan söka på mig på facebook så ser du min profilbild med svart hår, sen är det bara skriva ett litet meddelande om du har några frågor!" haha.

alla fall sen efter det så blev det hem oh sova tror jag, kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde!! 

fredags: hade en förläsning om privat ekonomi, hur man ska spara och så. väldigt intressant faktiskt, jappjapp. sen så hade vi lite projekt sen åkte jag och kellan hem till mig och åt lite sen kom lenny och hämtade oss vid 2 typ. så åkte vi in till kolmården för att jobba julbord på safari. kvällen bjöd på god mat, mycket folk, fulla läskiga gubbar vid namn örjan och tobbe, tobbe kom och krama mig varje gång han såg mig, tog min hand och fråga var toaletten var och örjan tog foto på mig massa ggr haha. blää. sen blev det att åka hem, så kom tilda och hämta mig så blev det chillkväll hos roosa, med spel, kladdkaka och jacuzzibad!!

lördags: kellan kom, vi åt lite frulle sen så kom linda och hämtade oss så jobbade vi julbord då igen. ganska kul faktiskt, sen så efter det så kom mamma och hämta mig och kenny så åkte vi hem till mig, jag gjorde mig iordning. sen hem till kellan och så vidare till stan för en nykter kväll på puls. inte så värt haha. och så sov vi hos kellan!

söndags: gå upp tidigt ta bussen till mig, äta frulle, bli upplockade av linda, jobba julbord! sen så kom jag hem så åt jag lite sen sov jag lite, sen ÖVNINGSKÖRDE jag med mamma, gick asbra!! sen så hem, så var linda här så körde vi tvspel och träna på fotoposer.. hahah. och nu sitter jag och pratar med mimmi och johan i skype och kör icy tower. men ska väl ta nåt att äta och se på oc nu istället! TJOHO

tack för mig!

har inga nya bilder, så får bli en annan fiiiiin bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0