Maybe this Christmas will mean something more.

jag hann med det mesta under de tre timmarna och jag gick faktiskt också själv ner till konsum och köpte ingredienser till risalamalta, men mina vänner trodde mig nästan inte. pfft. klart jag kan gå själv till affären och tillbaka haha. men aa, direkt när jag kommer hem tar jag in posten och ångrar att jag inte gjorde det innan jag gick till konsum för då hade tydligen mitt paktet kommit dit, så kunde jag ju hämtat det samtidigt... men sån tur har ju aldrig jag!

iaf sen kom mimmi och tilda, så fixade dom julmusik och gjorde en lista medans jag klädde julgranen. sen kom även emme, malin, kellan och michelle och alla hade med sig lite olika rätter, ASGOTT var det!! gick nog upp några kilon. iaf sen körde vi spel, och julklappsleken. fifan vilken tur jag hade där, jag och mallan bråkade om ett glas, men jag fick det, bästa partyglaset!! haha

sen så käka vi lite efterrätt, eller var det innan? iaf och efter det så såg vi på camp rock haha. under filmen hade också jag och tilda fight med juleskum, haha halvätna julskum kasta vi på varandra och gnuggade i varandras ansikten och på fötterna.. slutade med att båda var helt kladdiga och avslutade med fred hhaha.

idag så har jag inte gjort så mycket, slog in alla klapparna, åt köttbullemacka, kollade på oc och sen tvinga danne mig att köra något läskigt pcspel så körde det på dannes data i mörkret, asläskigt var det haha, skrek till lite då och då. sen var det nåt jävla monster som kom och jaga mig ibland så då var man tvungen att gömma sig.. ae sjukt läskigt!

och så nu ska jag ta lite sallad med någon asgod vinnegrett(?) som tilda gjorde igår, så passar på att äta när den finns kvar :D sen ska jag till efterrätt äta chips och dipp och kolla på oc och tagga julafton imorn. sjukt vad tiden går snabbt.. känns inte ens som december.. aja hejsvejs


heheh granen var finare i verkligheten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0